اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

نمایشگاه گردشگری سلامت فرصتی مناسب برای تعاملات بین‌المللی است/ می‌خواهم ایران را ببینم.

نمایشگاه گردشگری سلامت فرصتی مناسب برای تعاملات بین‌المللی است/ می‌خواهم ایران را ببینم

نمایشگاه گردشگری سلامت غرب کشور فرصتی مناسب و ارزشمند برای گسترش تعاملات بین‌المللی کشورهای ایران و خارجی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اکسانا کانکووا که از کشور روسیه برای حضور در این نمایشگاه به ایران سفر کرده است و در زمینه مدیکال توریسم یا گردشگری پزشکی فعالیت دارد، اظهار کرد: در استان کردستان ظرفیت‌های خوبی برای جذب توریست در حوزه گردشگری سلامت وجود دارد که می‌توان از این طریق برای جذب سرمایه‌گذار در این زمینه بهره برد.

این پزشک روسیه‌ای افزود: همچنین با توجه به وجود ظرفیت‌های فرهنگی و درمانی در استان کردستان می‌توان طرح مدیسین و درمان را در این منطقه اجرایی کرد.

او عنوان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای همکاری و انسجام میان بخش‌های خصوصی و دولتی داخل و خارج از کشور است و زمینه تسهیل  سفر گردشگران به این منطقه را فراهم می‌کند.

این پزشک فعال در زمینه مدیکال توریسم با بیان اینکه اوایل دیدگاه خوبی نسبت به ایران نداشتم، بیان کرد: پس از سفر به این کشور و حضور در نمایشگاه و مکالمه با مردم و نحوه برخوردشان با خارجی‌ها به این نتیجه رسیدم که ایرانیان مهمان نوازترین مردم دنیا هستند و زندگی عادی در جریان است.

او یادآور شد: می‌خواهم پس از پایان نمایشگاه، جاذبه‌های گردشگری استان کردستان را ببینم و به شهرهای دیگر ایران سفر کنم.

در این نمایشگاه فعالیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری سلامت منطقه غرب کشور و هفت کشور خارجی ترکیه، رومانی، عراق، هند، بلاروس، روسیه و آذربایجان در قالب ۶٠ غرفه به میزبانی استان کردستان در سنندج معرفی و عرضه شد.

برپایی پاویون‌های مختلفی در حوزه‌های گردشگری سلامت، پوست و زیبایی، طب‌سنتی و داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، فرآورده‌ها و محصولات دارویی، اسپا و آب درمانی و گردشگری تندرستی و برگزاری جلسات  B2B، Workshop و Canference  از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی بود که از ۵ تا ٧ آبان‌ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.