اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

اعضای وابسته UNWTO همکاری‌های دولتی و خصوصی در گردشگری را ارتقا می‌دهند.

اعضای وابسته UNWTO همکاری‌های دولتی و خصوصی در گردشگری را ارتقا می‌دهند

اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری، متشکل از مشاغل، مقاصد و فعالان جامعه مدنی، برای تقویت همکاری عمومی و خصوصی پیرامون اهداف مشترک گرد هم آمده‌اند.

به‌گزارش میراث آریا، اجلاس عمومی اعضای وابسته، مهم‌ترین نشست قانونی اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری، برای چهل و چهارمین بار در چارچوب بیست و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی تجارت جهانی که این هفته در سمرقند ازبکستان برگزار می‌شود، تشکیل شد.

تحت موضوع «ارتقای گردشگری از طریق همکاری عمومی و خصوصی»، ۱۵۰ شرکت‌کننده به نمایندگی از حدود ۷۰ عضو وابسته در سمرقند، ازبکستان، برای بحث در مورد وضعیت عضویت وابسته، نتایج اصلی به دست آمده از جلسه عمومی قبلی، و تجزیه و تحلیل میزان تکامل و نتایج استراتژی توسعه مداوم برای عضویت باکیفیت و متعادل از نظر جغرافیایی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات و پیشنهادات برای پروژه‌ها و همکاری‌های آینده جلسه برگزار کردند.

در این زمینه، دپارتمان اعضای وابسته برنامه کاری UNWTO را برای دوره ۲۰۲۴-۲۰۲۵ ارائه کرد. از میان بیش از ۵۰ مشارکت مختلف دریافتی، اعضای منتخب وابسته این فرصت را داشتند که روی صحنه رفته و پروژه‌ها و ابتکارات ارسالی را با جزئیات بیشتری توضیح دهند و در آینده نزدیک با بخش اعضای وابسته و حمایت UNWTO اجرا خواهند شد.

این جلسه همچنین مراسم اهدای جوایز ویژه‌ای را به منظور قدردانی از اعضای قدیمی وابسته به دلیل مشارکت ارزشمند آن‌ها در انجام موفقیت‌آمیز ماموریت سازمان طی بیش از ۳۰ سال عضویت، برگزار کرد. از بین برندگان، ۱۲ عضو وابسته در رده برنز (بیش از ۳۰ سال عضویت وابسته)، ۱۴ عضو در رده نقره‌ای (بیش از ۴۰ سال عضویت وابسته) و ۱ عضو برای رده طلایی (۵۰ سال عضویت وابسته) شناخته شده اند.

به همین مناسبت، اعضای وابسته نیز با پلتفرم جدید مدرنیزه‌شده‌ای که دپارتمان اعضای وابسته در هفته‌های آینده راه‌اندازی می‌کند، آشنا شده‌اند که ضمن تقویت شبکه و همکاری در شبکه اعضای وابسته، مدیریت تعاملی و پویاتر شبکه را فراهم می‌کند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.