اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

در راستای همکاری چند جانبه میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی؛

فراخوان تامین مالی پروژه‌های کمیته دائمی همکاری های اقتصادی و تجاری منتشر شد.

فراخوان تامین مالی پروژه‌های کمیته دائمی همکاری های اقتصادی و تجاری منتشر شد

یازدهمین فراخوان تامین مالی پروژه‌های کمیته دائمی همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری اسلامی(کومسک) منتشر شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد یزدی رییس گروه مطالعات گردشگری با اعلام این خبر گفت: کمیته دائمی همکاری‌های اقتصادی و تجاری سازمان همکاری‌های اسلامی (کومسک) در راستای ارتقای همبستگی و همکاری بین کشورهای عضو و دستیابی به اهداف استراتژیک خود هر ساله نسبت به ارائه کمک‌های بلاعوض به پروژه‌های ظرفیت‌سازی و همکاری فنی اقدام می‌کند.

یزدی گفت: تشکل‌ها و فعالان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گردشگری با همکاری نهادهای علمی و دانشگاهی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و برای کسب حمایت‌های فنی و تامین مالی کومسک، پروژه‌های پیشنهادی خود را مرتبط با موضوعات حمایتی تعیین شده در سایت کومسک به صورت خلاصه به زبان فارسی و انگلیسی به نشانی الکترونیک معاونت گردشگری tourismresearch@mcth.ir ارسال کنند.

رییس گروه مطالعات معاونت گردشگری با بیان اینکه براساس قوانین کومسک، پروژه‌های پیشنهادی باید علاوه بر متقاضی پروژه، 2 کشور از کشورهای عضو نیز به عنوان همکار مشارکت داشته باشند تاکید کرد: حداکثر زمان پیشنهاد پروژه تا 8 آبان 1402 خواهد بود.

بر اساس این گزارش متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص موضوعات، شرایط و اطلاعات مورد نیاز به سایت http://cpf.comcec.org مراجعه کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.