اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

توسعه روابط تهران – تاشکند در زمینه‌های مختلف ضروری است/ اقدامات مناسب ایران و ازبکستان برای لغو روادید و افزایش خطوط پروازی

توسعه روابط تهران - تاشکند در زمینه‌های مختلف ضروری است/ اقدامات مناسب ایران و ازبکستان برای لغو روادید و افزایش خطوط پروازی

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران-ازبکستان گفت: توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران با ازبکستان در سطوح مختلف به ویژه در بعد اقتصادی ضروری است.

غلامرضا نوری قزلجه در گفت و گو با میراث آریا با اشاره به مناسبات رو به رشد تهران – تاشکند گفت: با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی، روابط دو کشور در سطوح مختلف به یکدیگر نزدیک بوده که می توان از آن در راستای منافع دو ملت بهره برد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران-ازبکستان با تاکید بر اینکه گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه های گوناگون از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران با ازبکستان در سطوح مختلف به ویژه در بعد اقتصادی ضروری است.

نوری قزلجه خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی میان دو کشور در موضوعات مختلف از جمله لغو روادید؛ افزایش خطوط پروازی؛ رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه حمل و نقل و سرمایه‌گذاری های مشترک صورت گرفته است که باید به آن سرعت بخشید و بیش از پیش تقویت کرد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.