اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

اردوهای دانش‌آموزی به مقاصد گردشگری راه‌اندازی شده است/ تبیین هویت فرهنگی تاریخی در آموزش و پرورش

اردوهای دانش‌آموزی به مقاصد گردشگری راه‌اندازی شده است/ تبیین هویت فرهنگی تاریخی در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال جدید تحصیلی اردوهای دانش‌آموزی به مقاصد گردشگری راه‌اندازی شده است.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به اهمیت آشنایی دانش‌آموزان با مقاصد گردشگری و نیز آثار فرهنگی تاریخی کشورمان، افزود: خوشبختانه در سال جدید تحصیلی این اردوها راه‌اندازی شده است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: آشنایی دانش‌آموزان با مقاصد گردشگری و نیز آثار فرهنگی تاریخی و همچنین صنایع‌دستی و در کنار آن آداب و رسوم و آیین‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه در بین دانش‌آموزان نیز این علاقه‌مندی وجود دارد.

صحرایی در ادامه گفت: میراث‌فرهنگی و آثار فرهنگی تاریخی و آداب و رسوم و آیین‌های ماندگار، هویت تاریخی ما به حساب می‌آید و تشریح و تبیین مسائل مرتبط با هویت فرهنگی تاریخی در آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: اردوهای دانش‌آموزی به مقاصد گردشگری راه‌اندازی شده و در این میان نیازمند تقویت همکاری‌ها با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستیم.

او خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش اردوگاه‌هایی را در نقاظ مختلف کشور در اختیار دارد که می‌توان از این اردوگاه‌ها برای برپایی اردوهای دانش‌آموزی استفاده کرد و برنامه‌ریزی ما برای استفاده از اردوگاه‌ها در مقاصد گردشگری است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.