اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام کرد.

رویداد بین‌المللی مصطفی(ص) فرصتی برای توسعه پایدار گردشگری اصفهان

رویداد بین‌المللی مصطفی(ص) فرصتی برای توسعه پایدار گردشگری اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از رویداد بین‌المللی مصطفی (ص) به‌عنوان فرصتی برای توسعه پایدار گردشگری در اصفهان یادکرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز ۱۰ مهرماه با اعلام این مطلب گفت: رویداد بین‌المللی جایزه مصطفی(ص) با مشارکت بیش از ۵۰ کشور و همچنین با مشارکت دانشمندان ایرانی به مدت چهار روز در اصفهان برگزار شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: برگزاری این رخداد بین‌المللی برای ایران و اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به‌نحوی‌که مراسم افتتاح این رویداد با حضور رئیس‌جمهوری و هیئت‌های عملی و فرهنگی داخلی و خارجی برگزار شد.

او افزود: برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای بین‌المللی در اصفهان و درج اخبار آن از یک‌سو به تقویت جایگاه بین‌المللی اصفهان می‌انجامد و از سوی دیگر حضور فرهیختگان ۵۰ کشور دنیا در این شهر تاریخی به معرفی هرچه بهتر جذابیت‌های تاریخی و گردشگری اصفهان می‌انجامد، لذا امیدواریم با تداوم برگزاری این جشنواره‌های بین‌المللی، فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بتوانند نقش مهم‌تری در برگزاری این آیین‌ها ایفا کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.