اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان:

آیین اختتامیه پنجمین دوره بین‌المللی جایزه مصطفی(ص) در کاخ چهلستون اصفهان برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه پنجمین دوره بین‌المللی جایزه مصطفی(ص) در کاخ چهلستون اصفهان برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری آیین اختتامیه پنجمین دوره بین‌المللی جایزه مصطفی(ص) در مجموعه جهانی کاخ‌موزه چهلستون خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: امروز و در آخرین روز برگزاری پنجمین دوره بین‌المللی جایزه مصطفی(ص)، مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ بین‌المللی در مجموعه جهانی چهلستون اصفهان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های این اداره‌کل معرفی اصفهان به دیگر کشورها است و این فرصت مناسبی بود تا بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان به مفاخر و پژوهشگران دیگر کشورها ازجمله کشورهای اسلامی معرفی شود.

او افزود: با هماهنگی استانداری اصفهان، به‌منظور معرفی هرچه بهتر اصفهان به شرکت‌کنندگان در این جشنواره، مراسم اختتامیه رویداد بین‌المللی جایزه مصطفی(ص) در مجموعه جهانی کاخ‌موزه چهلستون برگزار خواهد شد.

محققیان تصریح کرد: بالغ‌بر ۵۰ کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند که بیش از ۱۵۰ میهمان خارجی و ۱۰۰ میهمان داخلی شرکت‌کننده در مراسم اختتامیه این جشنواره بزرگ بین‌المللی خواهند بود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تأکید کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده در طی روزهای برگزاری این جشنواره بین‌المللی با همکاری راهنمایان ایران‌گردی و جهانگردی استان، تورهای تخصصی اصفهان گردی ویژه شرکت‌کنندگان خارجی در این جشنواره بزرگ برگزار شد که می‌تواند گام مؤثری در معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌ها، جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی استان اصفهان باشد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.