اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

خدمات‌رسانی به نمازگزاران اصفهانی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) همزمان با هفته گردشگری

خدمات‌رسانی به نمازگزاران اصفهانی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) همزمان با هفته گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برپایی میز خدمت و خدمات‌رسانی به نمازگزاران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۷ مهرماه، همزمان با برپایی آیین نماز جمعه اصفهان، میز خدمت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: همزمان با روز جمعه هفتم مهرماه و همزمان با پاسداشت هفته گردشگری، مدیران اداره‌کل در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، اطلاع‌رسانی و امور شهرستان‌ها با حضور در محل میز خدمت این اداره کل به نمازگزاران خدمات‌رسانی کردند.

او ادامه داد: اطلاع‌رسانی در حوزه‌های عملکرد سازمان، ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری، گفت‌وگو با هنرمندان صنایع‌دستی به منظور رفع مشکلات آنان و گفت‌وگو با شهروندان و رفع مشکلات آن‌ها در حوزه میراث‌فرهنگی از جمله برنامه‌های میز خدمت این اداره‌کل در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان بود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.