اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

استاندار اصفهان عنوان کرد.

اصفهان بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری است.

اصفهان بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری است

استاندار اصفهان در مراسم رونمایی و واگذاری ۲۱۶ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی، خدماتی و حمل‌ونقل درون‌شهری به شهرداری‌های استان، اصفهان را بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری دانست .

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سید رضا مرتضوی روز گذشته ۵ مهرماه با اعلام این مطلب گفت: استان اصفهان به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و غنی، بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری است.

استاندار اصفهان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ابزار برای ایجاد تعلق نسبت به مولفه های هویتی در نسل آینده، صنعت گردشگری است لذا حضور و برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری در داخل و خارج از کشور قطعاً می‌تواند ظرفیت‌های بسیاری را در این حوزه فراهم کند.

او افزود: ظرفیت‌ها و بضاعت‌های بسیاری در کشور ما وجود دارد که همگی دارای پیشینه‌های کهن هستند و می‌توانند بسترهای مناسبی برای توسعه گردشگری باشند.

مرتضوی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های شهری، شهرداری‌ها هستند که با توجه به مأموریت‌های زیست‌محیطی، رونق اقتصاد شهر، محلات، بهداشت و درمان و حتی گردشگری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و می‌توانند بازوی قدرتمندی برای دستگاه‌های مرتبط با گردشگری باشند لذا تجهیز شهرداری‌ها می‌تواند کمک شایانی برای انجام هرچه بهتر این مأموریت‌ها باشد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.