اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

حمایت از عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی و بازاریابی گردشگری، محور نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

حمایت از عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی و بازاریابی گردشگری، محور نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بر حمایت از عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی و اجرای سیاست بازاریابی گردشگری در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان روز گذشته ۵ مهرماه با حضور در پخش زنده گفتگوی خبری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان پرداخت.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این گفتگو عنوان کرد: در نمایشگاه امسال با اجرای سیاست‌های حمایتی تلاش داریم تا عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی از فرصت مناسبی برای عرضه و فروش صنایع ارزشمند و اصیل دستی ایرانی در فضایی بالغ‌بر ۳ هزار مترمربع برخوردار شوند.

او ادامه داد: بازاریابی برای اجرای تورهای ورودی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این اداره‌کل در پهنه استان است، لذا امسال با حضور ۵ کشور خارجی ازجمله حضور دفاتر خدمات مسافرتی کشور ترکیه در این نمایشگاه به دنبال جذب هرچه بیشتر گردشگر در پهنه اصفهان به‌ویژه در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ هستیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.