اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان عنوان کرد.

گردشگری برای اصفهان باید نهادینه شود.

گردشگری برای اصفهان باید نهادینه شود

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان بر لزوم توسعه متوازن گردشگری در تمامی مناطق استان اصفهان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نادر آخوندی در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان گفت: امروز در استان اصفهان ۲۸ شهرستان، ۱۱۴ شهر و بیش از ۹۰۰ روستا وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان ادامه داد: استان اصفهان امروز با دارا بودن بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی که در سراسر استان گسترده است از فرصت مناسبی برای توسعه از منظر گردشگری برخوردار است.

او افزود: با توجه به تداوم خشک‌سالی و آلودگی هوا باید تلاش کنیم تا گردشگری در پهنه استان نهادینه شود و گردشگری فقط به چند شهر متکی نباشد.

آخوندی تصریح کرد: توسعه علم گردشگری میان مسئولان و مردم و همچنین ایجاد همگرایی میان مسئولان از تمامی نهادها باید به فرصتی برای توسعه گردشگری پایدار تبدیل شود.

عبدالرسول حاج رسولی‌ها رییس کمسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: زاینده‌رود نقش مهمی در توسعه فرهنگی و گردشگری اصفهان می‌تواند ایفا کند.

رییس کمسیون فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امیدواریم تا با کمک دولت جریان گردشگری با حضور خواهرخوانده‌های اصفهان گسترش یابد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.