اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

حضور پرتوان گردشگری سلامت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان

حضور پرتوان گردشگری سلامت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از حضور پرتوان حوزه گردشگری سلامت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: گردشگری سلامت، پس از گردشگری فرهنگی و تاریخی و طبیعت گردشگری یکی از ارکان اصلی توسعه گردشگری در استان اصفهان به شمار می‌رود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به حمایت‌های همه‌جانبه دولت از بخش خصوصی در حال حاضر ۱۱ مرکز گردشگری سلامت در دو حوزه دولتی و خصوصی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که به گردشگران داخلی و خارجی خدمات‌رسانی می‌کنند.

او افزود: امسال و در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری هتلداری و صنایع‌دستی استان اصفهان ۱۰ مرکز از مجموع ۱۱ مرکز گردشگری سلامت شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و کلینیک‌های درمانی در نمایشگاه حضور فعال داشته و آماده خدمات‌رسانی به گردشگران و بازدیدکنندگان و حتی آماده عقد قراردادهای همکاری با جوامع مختلف گردشگری در اصفهان و حتی ایران می‌باشند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.