اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان عنوان کرد.

فعالیت عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی در بیش از ۱۰۰ غرفه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان

فعالیت عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی در بیش از ۱۰۰ غرفه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از فعالیت عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی در بیش از 100 غرفه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان از چهارم مهرماه به مدت چهار روز رسماً افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به لزوم حمایت از فعالان صنایع‌دستی کشور که در طی سه سال موج‌های پیاپی شیوع بیماری کرونا و همچنین ناآرامی‌های سال گذشته آسیب‌های فراوانی دیده‌اند، امسال تلاش شد تا در بخش صنایع‌دستی با نگاهی حمایتی عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی بتوانند از فرصت پیش رو برای عرضه صنایع‌دستی ایرانی در دو حوزه ملی و استانی فعالیت کنند.

او افزود: امسال و در یک رویکرد جدید با حمایت از فعالان صنایع‌دستی یک‌صد غرفه صنایع‌دستی به عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی اختصاص‌یافته و با توجه به پیش‌بینی استقبال شهروندان و گردشگران به‌ویژه گردشگران خارجی دو فصل دوم گردشگری خارجی اصفهان، بیش از 100 غرفه عرضه صنایع‌دستی در این نمایشگاه به عرضه محصولات هنرهای دستی می‌پردازند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.