اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معرفی ۴۳ تور مجازی بازدید از یادمان‌های شهدای استان اصفهان در سامانه مجازی مسافر یار اصفهان

معرفی ۴۳ تور مجازی بازدید از یادمان‌های شهدای استان اصفهان در سامانه مجازی مسافر یار اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از معرفی ۴۳ تور مجازی ویژه معرفی یادمان‌های شهدای استان اصفهان در سامانه مجازی مسافر یار اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: هم‌زمان با پاسداشت دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل توسعه گونه گردشگری مذهبی و یادمان‌های فرهنگی است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه استان اصفهان در ایام دفاع مقدس بیشترین شهید را به میهن و انقلاب تقدیم کرده است، تلاش کردیم تا گونه گردشگری مذهبی و فرهنگی به‌ویژه در حوزه دفاع مقدس به‌عنوان یکی از نقاط قوت مناطق مختلف استان گسترش یابد.

او افزود: امسال و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، ۴۳ یادمان شهدای استان به‌ویژه مقابر و یادمان‌های شهدای گمنام همراه با مسیرهای دسترسی، فیلم، گالری عکس و همچنین تصاویر سه‌بعدی این یادمان‌ها با توافق‌های به‌عمل‌آمده توسط این اداره‌کل با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان در قالب مسیریابی مجازی گردشگری در سامانه رسمی گردشگری مجازی مسافر یار این استان بارگذاری شود.

محققیان تصریح کرد: علاقه‌مندان به این تور مجازی می‌توانند به آدرس Mosaferyar.com مراجعه و از این تور مجازی بازدید کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.