اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان عنوان کرد.

ورود بیش از یک‌ میلیون گردشگر به استان اصفهان

ورود بیش از یک‌ میلیون گردشگر به استان اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از یک‌میلیون گردشگر به استان اصفهان همزمان با تعطیلات سه روز گذشته خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به فرا رسیدن آخرین روزهای شهریورماه و نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، در تعطیلات سه روز گذشته بیش از یک میلیون گردشگر استان اصفهان را مقصد سفر خود انتخاب کردند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: از این تعداد گردشگر که وارد استان اصفهان شدند، نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از بناهای تاریخی استان بازدید کرده‌اند که این تعداد نشان از علاقه وافر گردشگران به بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری استان اصفهان دارد.

او تصریح کرد: از این تعداد بازدید بیش از 14‌هزار نفر نفر از باغ فین کاشان، بیش از 8شت‌هزار و 900 نفر از چهلستون و بیش از هشت‌هزار و 700 نفر از کاخ عالی‌قاپو بازدید کرده‌اند که به ترتیب رتبه اول تا سوم بازدید را این بناهای تاریخی در سطح استان اصفهان طی سه روز تعطیلات به خود اختصاص داده‌اند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.