اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

آماده‌باش پایگاه‌های امداد و نجات در دهه آخر صفر و پیک سفرهای تابستانی/ استراحتگاه ها در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها مستقر هستند.

آماده‌باش پایگاه‌های امداد و نجات در دهه آخر صفر و پیک سفرهای تابستانی/ استراحتگاه ها در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها مستقر هستند

مسئول پایگاه‌های امداد و نجات کشور از آماده‌باش تمام پایگاه‌های امداد و نجات در سراسر کشور خبر داد.

علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با بیان این مطلب اظهار کرد: هم زمان با فرا رسیدن دهه آخر ماه صفر و نیز با توجه به فرا رسیدن هفته آخر تابستان و پیک سفرهای تابستانی، تمامی پایگاه‌های امداد و نجات در سراسر کشور در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

مسئول پایگاه‌های امداد و نجات کشور افزود: در همین رابطه و به مناسبت فرا رسیدن دهه آخر صفر، پایگاه‌های مستقر در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس تقویت شده‌اند.

او افزود: ۵۹۸ پایگاه ثابت داریم که همه آن‌ها در آماده‌باش کامل هستند. همچنین ۲۹۵ پایگاه سیار داریم که بخش زیادی از آن‌ها در مسیرهای مشهد مقدس است.

احمدی ادامه داد: در حوزه هلی‌برد نیز پایگاه‌های هوایی در آماده‌باش کامل هستند ضمن این که از طریق جوانان هلال‌احمر نیز گروه‌هایی برای امدادرسانی در آماده‌باش قرار دارند و به مردم و مسافران خدمت می‌کنند.

او فزود: با توجه به این که در پایان تعطیلات تابستانی قرار داریم تمامی پایگاه‌ها در آمادگی کامل هستند؛ البته درخواست ما از شهروندان این است که سفرهای خود را به هفته پایانی شهریور موکول نکنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: در فاصله ۳۰ کیلومتری هر شهر یک پایگاه برای استراحت رانندگان در نظر گرفته شده و درخواست ما از رانندگان این است که در طول مسیر حتما استراحت کافی را داشته باشند و در صورت خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.