اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

لزوم تقویت زیرساخت های اربعین برای سال آینده

لزوم تقویت زیرساخت های اربعین برای سال آینده

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: باید توسط مسئولان ذی‌ربط داخل و خارج کشور عراق توجه ویژه ای به زیرساخت مراکز درمانی شود چراکه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب مستلزم بسترها و زمینه های مناسب است.

به گزارش خبرنگار اعزامی میراث آریا به کربلای معلی، یعقوب سلیمانی در حاشیه بازدید از درمانگاه های جمعیت هلال احمر اظهار کرد: طی بازدید های صورت گرفته از مرزهای داخلی و مرزهای ورودی کشور عراق، علیرغم فرورفت هوا و گرمای زیاد حضور مضاعف زائران نسبت به سال گذشته محسوس تر بود.

وی افزود: با توجه به تجاربی که از سال های گذشته داشتیم همدلی، هماهنگی و هم افزایی در مرزهای خسروی، باشماق توسط اهل تسنن و تشیع به خوبی بود و همه در خدمت زائرین حسینی بودند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بازدید های صورت گرفته از درمانگاه های مسیر نجف_کربلا، بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر از ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال احمر بهره مند شدند که نسبت به سال های گذشته  قابل توجه است.

سلیمانی با توجه به  حضور مضاعف زائرین حسینی در اربعین سال جاری گفت: رضایت مندی از خدمات درمانی هلال احمر توسط زائرین حسینی شاهد بودیم و همه با یک نگاه در خدمت به زائران حسینی حضور داریم.

وی درخصوص تجارب و اقدامات مدنظر برای سفر اربعین سال آینده اظهار کرد: باید توسط مسئولان ذیربط داخل و خارج کشور عراق توجه ویژه ای به زیرساخت  مراکز درمانی شود چراکه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب مستلزم بسترها و زمینه های مناسب است.

وی ادامه داد: طی گفتگوهای و وعده های داده شده از سوی مسئولان عراقی، قرار است برای سال آینده توجه بیشتری به زیرساخت مراکز درمانی شود تا در مسیر پیاده روی زائران مشکلی در خصوص زیرساخت مراکز درمانی نداشته باشیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.