اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

برپایی میز خدمت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اصفهان

برپایی میز خدمت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اصفهان

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برپایی میز خدمت این اداره‌کل در محل مجموعه جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز 11 شهریورماه با اعلام این مطلب گفت: روز گذشته و هم‌زمان با برپایی نماز باشکوه جمعه، با حضور مدیرکل، معاون میراث‌فرهنگی، معاون سرمایه‌گذاری، معاون صنایع‌دستی، معاون گردشگری و جمعی از کارشناسان حوزه‌های مختلف اداره‌کل، میز خدمت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در محل مجموعه جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: خوشبختانه این میز خدمت با استقبال خوبی روبرو شد و با حضور تمامی معاونین و کارشناسان اداره‌کل به مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه‌های مختلف اداره‌کل توسط مردم مطرح، بررسی و پاسخگویی شد.

او افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امید می‌رود تا این‌گونه ارتباط‌ها افزایش‌یافته و به‌صورت مداوم در محل‌های مختلف شاهد برگزار میز خدمت این اداره‌کل و ارتباط مستقیم با مردم باشیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.