اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه عنوان کرد.

حمایت از تأسیسات گردشگری شاهین‌شهر و میمه در دستور کار وزارت میراث‌فرهنگی

حمایت از تأسیسات گردشگری شاهین‌شهر و میمه در دستور کار وزارت میراث‌فرهنگی

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از مجموعه عظیم گردشگری پارتاک نقش‌جهان شاهین‌شهر و میمه از حمایت این وزارتخانه از این مجموعه‌ها تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، احمد تجری امروز ۷ شهریورماه در ادامه سفرش به استان اصفهان از مجموعه‌های گردشگری شهر شاهین‌شهر مرکز شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور حمیدرضا محققیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محمدرضا کاظمی نیا فرماندار شهرستان و تنی چند از مدیران اداره‌کل بازدید کرد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از مجموعه عظیم گردشگری پارتاک نقش‌جهان در شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این مجموعه با بیش از ۳۰ هزار مترمربع وسعت درحالی‌که مجموعه گردشگری آن در ۳۵۰۰ مترمربع وسعت و با ۱۴ هزار متر زیربنا ساخته‌شده و امکان پذیرایی از ۲۵۰۰ نفر در رستوران‌های آن مهیا است.

او ادامه داد: با توجه به تکمیل ۷۰ درصدی این مجموعه تمام توان خود را برای حمایت از این مجموعه به‌ویژه به‌منظور ارائه تسهیلات به کار می بندیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.