اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام کرد.

رشد ۲۸ درصدی گردشگری در استان اصفهان / افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی اعتباریات مرمتی استان اصفهان

رشد ۲۸ درصدی گردشگری در استان اصفهان / افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی اعتباریات مرمتی استان اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از رشد ۲۸ درصدی ورود گردشگران به استان اصفهان طی یک سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به ‌گزارش‌های دریافت شده از واحد آمار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، از شهریورماه ۱۴۰۱ تا شهریورماه ۱۴۰۲، ورودی گردشگران به استان اصفهان ۲۸ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل یعنی از شهریورماه ۱۴۰۰ تا شهریورماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به پایان محدودیت‌های شیوع کرونا، ورودی گردشگران ایرانی با ۲۴ درصد افزایش و گردشگران خارجی با ۷۴ درصد افزایش نشان‌دهنده استقبال خوب گردشگران از دیار نصف جهان است.

او افزود: همچنین با توجه به پیگیری‌های انجام‌ شده، اعتبارات مرمتی استان اصفهان نسبت به سال گذشته افزایشی بیش ۲۰۰ درصد را نشان می‌دهد.

محققیان تصریح کرد: خوشبختانه با اختصاص اعتبارات مرمتی، بیش از ۱۰۰ عملیات مرمت در سطح استان اصفهان در حال اجرا است که امید می‌رود گام مؤثری در مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی استان برداشته شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.