اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان عنوان کرد.

برنامه‌ریزی برای حضوری توانمند در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری اصفهان

برنامه‌ریزی برای حضوری توانمند در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری اصفهان

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تلاش و برنامه‌ریزی به‌منظور حضوری توانمند در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع‌دستی اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان روز گذشته ۳ شهریورماه و در حاشیه نشست هماهنگی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع‌دستی اصفهان که با حضور نمایندگانی از ارگان‌هایی همچون شهرداری، اتاق بازرگانی، علوم پزشکی، شرکت نمایشگاه‌ها، تشکل‌های گردشگری، جمعی از مدیران و کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و همچنین نماینده وزارت امور خارجه در اصفهان برگزار شد از تلاش برای حضوری توانمند در این نمایشگاه خبر داد.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مرتبط با این موضوع در سطح استان برقرار است و امیدوارم تا این هماهنگی منجر به برگزار هرچه بهتر و قوی این نمایشگاه مهم شود.

او افزود: سیزدهمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع‌دستی استان اصفهان با مشارکت و حضور این اداره‌کل در مهرماه و هم‌زمان با هفته گردشگری در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.