اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره‌کل استان اصفهان اعلام کرد.

موافقت اولیه با تأسیس ۷ مجموعه گردشگری در استان اصفهان

موافقت اولیه با تأسیس ۷ مجموعه گردشگری در استان اصفهان

معاون سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از موافقت اولیه با تأسیس ۷ مجموعه گردشگری در سومین نشست کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان اصفهان با حضور تمامی اعضا خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهدیه چاوشی امروز ۴ شهریورماه، با اعلام این مطلب گفت: از مجموعه طرح‌های ارائه‌شده به این کمیته، اعضا با اکثریت آراء با تأسیس یک اقامتگاه سنتی و سفره‌خانه سنتی در شهر اصفهان و تأسیس یک اقامتگاه سنتی در شهر تاریخی نائین با نجات بخشی ۳ مجموعه تاریخی در محورهای مرکز و شرق استان موافقت کردند.

معاون سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: در سومین نشست کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان اصفهان، اعضا همچنین با تأسیس ۲ اقامتگاه بوم گردی در شهر آران و بیدگل در محور شمال استان و همچنین تأسیس یک اقامتگاه بومگردی در شهر نائین در محور شرق استان و یک اقامتگاه بومگردی در شهر سمیرم در محور تاریخی گردشگری جنوب استان موافقت کردند.

او افزود: ۷ طرح دیگر نیز در این نشست بررسی شد که اعضا کمیته با اتفاق آراء این طرح‌ها را به دلیل کافی نبودن مدارک و کمبود مستندات رد کردند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.