اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

۶٠٠ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند.

۶٠٠ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند

وزیر کشور با بیان این‌که بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام‌ کرده‌اند گفت: تاکنون ۶۰۰هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ستی خوزستان، احمد وحیدی بعدازظهر سوم شهریورماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه باحضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای کشور به‌ویژه مرز شلمچه مناسب است.

وزیر کشور با اشاره به فرآهم بودن همه زیرساخت‌ها و عدم احساس کمبود در مرز شلمچه افزود: تردد زائران در مرز بسیار روان است و زائران در کمترین زمان از گیت‌ها به سوی کربلا گذر می‌کنند.

او عملکرد هلال‌احمر در مرزها را مناسب توصیف کرد و گفت: این نهاد در همه مرزها خدمات‌رسانی خوبی به زائران دارند.

وحیدی اظهار کرد: مواکب مردمی‌، هلال‌احمر، اورژانس، مجموعه استانداری خوزستان و نیروهای نظامی و انتظامی در مرزهای این استان مستقر هستند تا در اربعین حسینی خدمات مطلوبی به زائران حسینی ارائه شود.

او با بیان این‌که در بازدید امروز زائران رضایت‌مندی خود از نوع خدمات‌رسانی در مرز شلمچه را ابراز کردند گفت: مواکبی که برای اعزام به عراق اقدام کرده بودند، تردد آن‌ها با کندی انجام می‌شد که پیگیری لازم در این خصوص انجام شد.

وحیدی از ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در سامانه سماح خبر داد و گفت: تا کنون ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

وزیر کشور در حاشیه این بازدید با زائران و موکب‌داران گفت و گو کرد و در جریان آخرین وضعیت موجود قرار گرفت.

در این بازدید، علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی وزیر کشور را همراهی کردند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.