اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

چانگ هوا، سفیر چین در گفت‌وگو با میراث آریا:

زندگی مسالمت‌آمیز ادیان مختلف در ارومیه شگفت‌زده‌ام کرد/ مسابقات والیبال، بهانه‌ای برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ارومیه

زندگی مسالمت‌آمیز ادیان مختلف در ارومیه شگفت‌زده‌ام کرد/ مسابقات والیبال، بهانه‌ای برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ارومیه

سفیر چین گفت: برگزاری مسابقات والیبال مردان آسیا در ارومیه بهانه‌ای شد تا در سفر به این شهرستان از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن نیز بازدید کنم.

چانگ هوا، سفیر چین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا اظهار کرد: در حال حاضر که شاهد برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه هستیم این شهر در صدر اخبار دنیا قرار گرفته و همین موضوع باعث شناخته شدن هر چه بیشتر ارومیه می‌شود.

او اضافه کرد: ارومیه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیاری داشته و برای خود من جالب است که در این شهر محل عبادات ادیان مختلف از جمله کلیسا و مسجد با فاصله کمی از یکدیگر ساخته شده و زندگی مسالمت‌آمیز در این شهری ساری و جاری است.

سفیر چین ادامه داد: سالانه گردشگران زیادی از چین راهی ایران می‌شوند و با توجه به ظرفیت‌های بالای تاریخی و گردشگری بازدید از ارومیه و آذربایجان غربی نیز می‌تواند در بسته سفر تورهای گردشگری چین قرار بگیرد.

چانگ هوا تصریح کرد: همان‌طور که در دیدار با استاندار آذربایجان غربی اشاره کردم با توجه به هم‌مرزی این استان با سه کشور خارجی و قرارگیری در دروازه اروپا می‌توان برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های گردشگری و تجارت بین‌الملل همکاری خوبی داشت.

او در پایان با ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت برای شناخت بیشتر ارومیه گفت: علاقه مردم این شهرستان به والیبال نیز یکی از جذابیت‌های ارومیه است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.