اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

ارتقای وضعیت گردشگری محور زاینده‌رود تا گاوخونی اولویت دارد.

ارتقای وضعیت گردشگری محور زاینده‌رود تا گاوخونی اولویت دارد

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان گفت: ارتقای وضعیت گردشگری در محور زاینده‌رود تا گاوخونی در دستور کار قرار دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مصطفی هادی‌پور روز جمعه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید گروه‌های نظارتی و اعضای شورای تامین شهرستان سامان از اماکن گردشگری، پُل زمانخان و امامزاده باباپیراحمد این شهرستان تأکید کرد: در این بازدید در مورد حجاب و عفاف تذکرهای لازم به فعالان حوزه گردشگری داده شد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان افزود: همچنین قرار شد برای خدمات‌رسانی، تقویت امکانات و بهبود زیرساخت‌های حوزه گردشگری مانند تخت‌های هُتلینگ، تخت‌های نشیمن، جلوگیری از تغییر کاربری و تمدید مجوزها مورد توجه فعالان حوزه گردشگری این شهرستان قرار گیرد.

هادی‌پور تصریح کرد: در این بازدید رعایت ضوابط و آیین‌نامه‌های بهداشتی از سوی همکاران دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری تذکر داده شد.

او یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان برای اصلاح و سامان‌دهی اماکن گردشگری پیگیری‌های لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان اضافه کرد: در این راستا با هیچ شخص و سازمانی مماشات نداریم.

او گفت: ارتقای وضعیت گردشگری در محور زاینده‌رود تا گاوخونی و ارایه خدمات بهتر و بیشتر با رعایت آیین‌نامه‌ها و ضوابط قانونی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری است.

هادی‌پور تأکید کرد: بخشنامه‌ها، ضوابط و دستورالعمل‌های گردشگری با هدف خدمات‌رسانی بهتر به گردشگری ورودی به چهارمحال و بختیاری در اماکن گردشگری شهرستان سامان پیاده‌سازی می‌شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.