اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

گسترش سرمایه‌گذاری در محور شرق اصفهان به توسعه گردشگری می‌انجامد.

گسترش سرمایه‌گذاری در محور شرق اصفهان به توسعه گردشگری می‌انجامد

مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دومین مرحله از سفرش به شهرستان نائین و در بازدید از کاروانسرای تاریخی بلاباد، توسعه سرمایه‌گذاری را ضامن گسترش گردشگری در محور شرق اصفهان عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه این بازدید گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به حمایت از سرمایه‌گذاران به‌منظور توسعه گردشگری در شرق اصفهان نیازمندیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: در حال حاضر این کاروانسرا با ظرفیت اقامت 60 نفر گردشگر با پیشینه تاریخی 400 ساله توسط بخش خصوصی در حال احیاست، لذا تلاش می‌کنیم تا با جلب همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین ارائه تسهیلات وام تبصره 18 از بخش خصوصی حمایت کنیم.

گفتنی است وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ابتدای ورود به شهر تاریخی نائین، با حضور در امام‌زاده سلطان‌علی علیه‌السلام، ضمن ادای احترام به این امامزاده و بازدید از بنای تاریخی آن، با حضور در گلزار شهدای نائین که در صحن بزرگ این امامزاده قرار داشت به مقام شامخ شهیدان این شهر ادای احترام کرد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.