اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

کمپین تبلیغات گردشگری مصر در لیگ برتر انگلیس

کمپین تبلیغات گردشگری مصر در لیگ برتر انگلیس

وزارت گردشگری و آثار باستانی مصر به نمایندگی از اداره‌کل فعال‌سازی گردشگری مصر، یک کمپین تبلیغاتی را برای تبلیغ مقاصد گردشگری مصر در طول مسابقات لیگ برتر انگلیس برای فصل ۲۰۲۳/۲۴ راه اندازی کرد.

به‌گزارش میراث آریا، این لیگ با اولین دیدارهای فصل خود از ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) آغاز شد و تا ۱۹ می ‌۲۰۲۴ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت گردشگری و آثار باستانی مصر اعلام کرد: راه‌اندازی این کمپین در چارچوب تلاش‌های این مقام برای معرفی مقاصد گردشگری مصر در بازارهای مختلف گردشگری هدفمند و جذب ترافیک بیشتر گردشگران از آن‌ها صورت می‌گیرد.

عمرو القادی، مدیر عامل اداره کل فعال‌سازی گردشگری مصر، گفت: این کمپین شامل تبلیغات دو دقیقه‌ای برای هر مسابقه پخش شده بر روی صفحه‌های الکترونیکی واقع در استادیوم‌ها است.

او افزود: سپس، کانال‌های تخصصی انگلیسی‌زبان این تبلیغات را به کشورهای مختلف جهان مخابره می‌کنند و میلیون‌ها هوادار لیگ برتر انگلیس آن‌ها را تماشا می‌کنند.

القادی تصریح کرد: این لیگ پربیننده‌ترین تورنمنت سالانه فوتبال در جهان است.

محمد محسن، کارشناس گردشگری در دفتر گردشگری مصر در لندن، گفت: این کمپین علاوه بر ترویج محصول گردشگری فرهنگی در مصر، مقاصد گردشگری دارای ظرفیت بالا در مصر از جمله شهر مرصع علم در استان دریای سرخ و شهر الامین در شمال مصر را تبلیغ می‌کند و همچنین به معرفی محصولات گردشگری فرهنگی شهر ابوسمبل در اسوان در جنوب مصر می‌پردازد.

وزارت گردشگری و آثار باستانی مصر در حمایت مالی از فینال سوپرکاپ آلمان در روز شنبه بین تیم‌های بایرن مونیخ و آربی لایپزیگ در ورزشگاه بایرن مونیخ شرکت کرد و بیش از ۷۵ هزار هوادار در آن شرکت کردند.

القادی ادامه داد: حمایت مالی وزارتخانه از این مسابقه در چارچوب تمایل این وزارتخانه برای بهره‌برداری از رویدادها و فعالیت‌های مردمی است که از پوشش رسانه‌ای و حضور گسترده مردمی، به‌ویژه مسابقات فوتبال، برای ترویج گردشگری مصر برخوردار است.

*ترجمه: اسدالله حقانی

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.