اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان عنوان کرد:

مأموریت مشترک پلیس و میراث‌فرهنگی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان

مأموریت مشترک پلیس و میراث‌فرهنگی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بر مأموریت مشترک پلیس و میراث‌فرهنگی به‌منظور دست‌یابی به توسعه پایدار گردشگری در استان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی عصر روز گذشته دوشنبه ۲۳ مردادماه در دیدار با حمید علینقیان‌پور فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اصفهان که با حضور جمعی از مدیران اداره‌کل همراه بود با اعلام این مطلب گفت: بی‌تردید در سال‌های گذشته همکاری‌های گسترده پلیس با این اداره‌کل باعث شده تا در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به دستاوردهای مهمی در سطح استان دست‌یابیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: بی‌تردید با توجه به اینکه استان اصفهان در مرکز کشور قرار گرفته و به‌نوعی شاه‌راه ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور خوانده می‌شود، دست‌یابی به توسعه پایدار در حوزه گردشگری می‌تواند مأموریت مشترک این دو نهاد باشد زیرا برای دست‌یابی به توسعه متوازن گردشگری در پهنه استان نیازمند همکاری پلیس هستیم.

حمید علینقیان پور فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: ما نیز احساس می‌کنیم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان دارای مأموریت مشترک هستیم هم ما و هم شما به‌صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل به مردم خدمت می‌کنیم، لذا امیدوارم در این دوران جدید، تعاملات دو مجموعه ارتقا بیشتری یابد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: لزوم توسعه گردشگری در پهنه استان اصفهان وظیفه ما را دوچندان می‌کند به‌گونه‌ای که معتقدم ما از یک‌سو با مبحث گردشگری میزبان فرهنگ‌های مختلف از سراسر جهان هستیم و از سوی دیگر میراث‌بان هویت نیاکانمان هستیم، لذا باید تلاش کنیم تا اقتصاد مبتنی بر گردشگری برای توسعه استان رونق گیرد.

او افزود: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان پلیس گردشگری را با بهره‌گیری از افسران وظیفه مسلط به زبان‌های خارجی و آموزش صحیح به آنان مجدداً در محورهای تاریخی اصفهان احیا کنیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.