اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

برگزاری تورهای گردشگری شبانه در تخت فولاد اصفهان

برگزاری تورهای گردشگری شبانه در تخت فولاد اصفهان

مدیر مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد اصفهان از برگزاری تورهای گردشگری شبانه در این مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، ابراهیم عمرانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط کارشناسان فرهنگی این مجموعه و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، تورهای گردشگری شبانه در مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد با عنوان اسراء برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نحوه و کیفیت برگزاری این تور گردشگری، می‌توان این رویداد را رویدادی هویت‌ساز، هم‌افزا، جریان ساز، الگوساز و زمینه‌ای برای کسب تجربه معنوی مخاطب دانست زیرا سیر شبانه در تخت فولاد فرصت تجربه سحر گردی و نجوای بندگی را برای مخاطب ایجاد می‌کند و انتخاب نام اسراء برای این تور نیز برگرفته از سوره مبارک قرآن کریم به معنای سیر شبانه است.

او افزود: به‌طورکلی تور گردشگری اسراء یک تور معنوی و گردشگری شبانه است که به مدت ۲۰ ساعت به شخصیت شناسی در تخت فولاد، چالش کهکشان راه شیری، نجوم، ورزش، معرفی نمایشگاه چراغ‌راهنما و برگزاری مناجات خوانی می‌پردازد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.