اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رییس مجلس ویتنام عنوان کرد.

اصفهان ظرفیت بسیاری درزمینهٔ فرهنگی، گردشگری و کشاورزی دارد.

اصفهان ظرفیت بسیاری درزمینهٔ فرهنگی، گردشگری و کشاورزی دارد

رییس مجلس ویتنام در دیدار با استاندار و جمعی از مدیران استان اصفهان این استان را دارای ظرفیت فراوان و قابل‌توجهی در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و کشاورزی توصیف کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، وونگ دین هوئه روز گذشته ۲۰ مردادماه طی سفری یک روزه به اصفهان و در جمع مدیران این استان گفت: سفر به ایران و به‌ویژه اصفهان به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط بین کشورهای ویتنام و ایران برنامه‌ریزی‌شده است و دلیل انتخاب اصفهان آن بود که این استان ظرفیت‌های قابل‌توجهی را در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی دارد.

رییس مجلس ویتنام ادامه داد: ۵۰ سال از روابط دیپلماتیک میان کشورهای ویتنام و ایران و می‌گذرد و به همین منظور تقویت همکاری در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، تجاری و اقتصادی در دستور کار ما قرار دارد تا سطح زندگی اجتماعی مردم این کشورها افزایش یابد.

او افزود: در گفتگوی خود با رییس مجلس جمهوری اسلامی ایران، نخستین تفاهم‌نامه همکاری در تاریخ پارلمانی ویتنام و ایران را امضا کردیم و به این آگاهی رسیدیم که ظرفیت‌های همکاری بسیاری میان این دو کشور وجود دارد که نیازمند تقویت است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.