اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رونمایی از برند گردشگری پاکستان با حضور مهندس ضرغامی

رونمایی از برند گردشگری پاکستان با حضور مهندس ضرغامی

مراسم رونمایی از برند گردشگری پاکستان با حضور نخست وزیر این کشور و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد برگزار شد.

به گزارش میراث آربا، مراسم رونمایی از برنامه برند پاکستان موسوم به «سلام پاکستان» امروز با حضور شهباز شریف نخست وزیر این کشور و همچنین سید عزت اله ضرغامی و هیات‌های شرکت‌ کننده در سومین اجلاس گردشگری سازمان هشت کشور در حال توسعه (دی هشت) در اسلام‌آباد برگزار شد.ضرغامی ضمن شرکت در این مراسم با نخست وزیر پاکستان دیدار و تندیس یادبود برند پاکستان را از شهباز شریف دریافت کرد.

در این مراسم عون چودری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور گردشگری و ورزش و همچنین رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان نیز حضور داشتند.

دولت پاکستان با معرفی برند گردشگری این کشور در تلاش برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی، جذب جهانگردان برای سفر به پاکستان و همچنین افزایش تبادل هیات‌های گردشگری و فرهنگی با کشورهای مختلف است.

رونمایی از برند گردشگری پاکستان با حضور مهندس ضرغامی

براساس این گزارش، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران با هدف شرکت در سومین اجلاس وزرای گردشگری هشت کشور اسلامی در حال توسعه موسوم به سازمان دی-۸ در پاکستان، به اسلام‌آباد پایتخت این کشور سفر کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی برای شرکت در اجلاس گردشگری دی هشت و همچنین دیدار با مقامات پاکستانی امروز وارد اسلام‌آباد شد.

ضرغامی قرار است فردا شنبه در اجلاس اصلی وزرای گردشگری سازمان اقتصادی دی هشت شرکت کند. وی امروز در اولین جلسه کاری خود رئیس جمهور پاکستان نیز دیدار کرد.وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران همچنین پیرامون گسترش همکاری های دوجانبه با پاکستان در حوزه گردشگری و تقویت مراودات فرهنگی میان دو کشور همسایه، با مسوولان پاکستانی رایزنی خواهد کرد.

قرار است در سومین اجلاس گردشگری دی هشت موضوعاتی از قبیل پیشرفت در اجرای راهبردی جامع گردشگری دی هشت از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳، گزارش کشورهای عضو درباره توسعه صنعت سفر و جهانگری، تبیین فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان، تشریح فرصت های بازار گردشگری اسلامی بررسی و بیانیه اسلام‌آباد درباره همکاری گردشگری تصویب شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.