اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مهندس ضرغامی برای شرکت در اجلاس گردشگری دی-۸ به پاکستان سفر کرد.

مهندس ضرغامی برای شرکت در اجلاس گردشگری دی-۸ به پاکستان سفر کرد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هدف شرکت در سومین اجلاس وزرای گردشگری هشت کشور اسلامی در حال توسعه موسوم به سازمان دی-۸ در پاکستان، به اسلام‌آباد پایتخت این کشور سفر کرد.

به گزارش میراث‌آریا، سید عزت‌الله ضرغامی برای شرکت در اجلاس گردشگری دی هشت و همچنین دیدار با مقامات پاکستانی صبح امروز (به وقت محلی) وارد فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد شد و از سوی عون چودری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور گردشگری، احسان خزاعی رایزن فرهنگی سفارت و هادی گلریز رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال قرار گرفت.

مهندس ضرغامی قرار است فردا شنبه ضمن شرکت در اجلاس اصلی وزرای گردشگری سازمان اقتصادی دی هشت با برخی از مقامات پاکستانی از جمله رئیس جمهور این کشور دیدار کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران همچنین پیرامون گسترش همکاری‌های دوجانبه با پاکستان در حوزه گردشگری و تقویت مراودات فرهنگی میان دو کشور همسایه، با مسئولان پاکستانی رایزنی خواهد کرد.

قرار است در سومین اجلاس گردشگری دی هشت موضوعاتی از قبیل پیشرفت در اجرای راهبردی جامع گردشگری دی هشت از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳، گزارش کشورهای عضو درباره توسعه صنعت سفر و جهانگردی، تبیین فرصت‌های سرمایه گذاری در پاکستان و تشریح فرصت‌های بازار گردشگری اسلامی بررسی و بیانیه اسلام‌آباد درباره همکاری گردشگری تصویب شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.