اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

در دیدار هیئت سرمایه‌گذاران روسی با مدیر عامل صندوق توسعه و احیا عنوان شد

علاقه‌مندی روس‌ها به حضور در بازار گردشگری ایران

علاقه‌مندی روس‌ها به حضور در بازار گردشگری ایران

سرمایه‌گذاران روسی ضمن ابراز علاقه‌مندی به حضور در بازار گردشگری ایران، تاکید کردند: ایران و روسیه می‌توانند علاوه بر همکاری‌های سیاسی، در زمینه فرهنگی و اقتصادی نیز روابط خود را توسعه داده و تحکیم بخشند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی «صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی»، روز گذشته یک هیئت سرمایه‌گذار روسی برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گردشگری و بناهای تاریخی ایران، با شهاب طلایی مدیر صندوق توسعه و احیا در عمارت مسعودیه دیدار کرد.

شهاب طلایی در این دیدار گفت: در زمینه مرمت، احیا و بهره‌برداری اماکن تاریخی و فرهنگی کشور، این ظرفیت وجود دارد که با جذب سرمایه‌گذاری خارجی، بسیار ی از این بناها را احیا کرد.

مدیر عامل صندوق ضمن اشاره به سابقه همسایگی دو کشور و وجود پتانسیل بسیار عمیق در توسعه روابط خصوصا در زمینه‌ گردشگری، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری شرکت‌های روسی می‌تواند به بهبود روابط فرهنگی و نزدیکی بیشتر دو مردم ایران وروسیه نیز کمک شایانی کند.

رئیس هیئت سرمایه‌گذاران روسی نیز در این دیدار ضمن ابراز علاقه‌مندی به حضور در بازار گردشگری ایران، تاکید کرد: ایران و روسیه می‌توانند علاوه بر همکاری‌های سیاسی، در زمینه فرهنگی و اقتصادی نیز روابط خود را توسعه داده و تحکیم بخشند.

این سرمایه‌گذار روس ادامه داد: در نشست‌های که با طرف‌های ایرانی داشته است، پیشنهادهای جذابی از طرف مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دریافت کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند فرصت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف بازار گردشگری ایران را شناسایی و فعال کنند.

این گروه سرمایه‌گذار با هدف شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران، طی سفری چند روزه از شهرهای توریستی ایران بازدید می‌کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.