اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

وزیر کشور عراق:

خدمات شایسته‌ به زائران تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

خدمات شایسته‌ به زائران تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت

وزیر کشور عراق گفت: با دستور نخست وزیر عراق خدماتی شایسته در ایام اربعین در اختیار زائران قرار خواهد گرفت و این خدمات تا پایان ماه صفر در عراق ادامه خواهد داشت.

به گزارش میراث آریا، عبدالامیر الشمری شامگاه ۹ مردادماه در کنفرانس خبری که با حضور وزیر کشور ایران در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: از همه ظرفیت های بخش های مختلف از جمله بخش خصوصی، دولت، نیروهای نظامی و بسیج مردمی برای جابجایی زائران اربعین حسینی از مرزهای ایران به عراق استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی ۴ رام قطار از بصره عراق در ایام اربعین برای جابجایی زائران به نزدیکترین شهر به کربلای در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور عراق عنوان کرد: روز گذشته در دیدارهایی که با وزیر کشور ایران و مسوولان امنیتی و سیاسی داشتیم  توافقات خوبی انجام شد.

الشمری ادامه داد: در این زمینه با حضور چهار استاندار مرزی عراق با ایران مسایل امنیتی، حمل و نقل، خدمات رسانی به زائران مورد بحث بررسی قرار گرفت که خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشت.

وزیر کشور عراق با اشاره به اینکه همه امکانات و پیش بینی لازم برای ورود آسان زائران ایرانی به خاک عراق در نظر گرفته شده است، گفت: برای تسهیل در جابجایی زائران ایرانی اتوبوس‌های ایرانی می‌توانند در شلمچه تا پایانه مسافربری بصره عراق زائران را منتقل کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.