اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

اعلام جزئیات ثبت‌نام برای شرکت در راهپیمایی اربعین

اعلام جزئیات ثبت‌نام برای شرکت در راهپیمایی اربعین

مدیر حج و زیارت استان خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام در سامانه سماح به‌منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از سوم مردادماه، گفت: اولویت با افرادی است که زودتر در سامانه ثبت‌نام کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمدامین یاقوت، با اشاره به آغاز ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین حسینی از سه‌شنبه، سوم مردادماه در سامانه سماح گفت: اگر زائران به کافی‌نت‌ها مراجعه کنند فقط هزینه ثبت‌نام را می‌پردازند اما با مراجعه به دفاتر زیارتی هزینه ثبت‌نام از یک تا پنج نفر ۱۰ هزار تومان و بالاتر ۲۵ هزار تومان است.

مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: زائران در هنگام ثبت‌نام باید شماره گذرنامه خود را به همراه داشته باشند و تاریخ و مرز خروج از کشور را انتخاب کنند. زائران دقت داشته باشند که اگر پس از ثبت‌نام قصد جابجایی تاریخ خروج از کشور را داشته باشند، به شرط آن امکان‌پذیر است که آن تاریخ جای خالی داشته باشد در غیر این صورت ثبت‌نام قبلی آن‌ها هم از بین می‌رود.

او در مورد مشمولان نظام‌وظیفه عمومی گفت: این افراد باید با مراجعه به اداره وظیفه عمومی اجازه خروج از کشور را حتی اگر سرباز حین وظیفه باشند، دریافت کنند.

یاقوت گفت: رایزنی‌ها برای دریافت مبلغ اندک برای حق بیمه با تعهدات بالای بیمه درحال انجام است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.