اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

ناوگان هواپیمای فعال کشور به ۲۵۰ فروند می‌رسد.

ناوگان هواپیمای فعال کشور به ۲۵۰ فروند می‌رسد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه نمی‌توانیم همه نیاز بازار را با ناوگان فعلی جوابگو باشیم، گفت: هدف‌گذاری کرده‌ایم که تا پایان سال به ۲۵۰ فروند هواپیمای فعال برسیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از ایسنا، محمد محمدی‌بخش درباره ظرفیت موجود برای اربعین امسال بیان کرد: یک عزم جدی ملی برای اربعین شکل می‌گیرد که مثل هر سال بتوانیم با حداکثر توانمان و همه ناوگان موجود، جابه‌جایی زائران امام حسین را انجام دهیم.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به کمبود ظرفیت موجود، آیا تمهیداتی برای کمبود بلیت سایر مسیرهای داخلی انجام می‌شود؟ توضیح داد: همه تلاشمان این است که این اتفاق به حداقل برسد؛ اما به‌دلیل شرایط موجود و نسبت عرضه و تقاضا، طبیعتا این تعداد ناوگان جوابگو نخواهد بود؛ زیرا کمبود قابل توجه است و ما نمی‌توانیم همه نیاز بازار را با این ناوگان فعلی که البته نسبت به قبل هم افزایش پیدا کرده، جوابگو باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۵ هواپیمای فعال داریم، درباره واردات هواپیما گفت: هرچقدر این عدد ۱۸۵ بیشتر شود، به‌معنای توسعه ناوگان است.

محمدی‌بخش در پاسخ به اینکه تا پایان سال، ظرفیت ناوگان هوایی به چه عددی خواهد رسید، گفت: هدف‌گذاری کرده‌ایم که تا پایان سال به ۲۵۰ فروند هواپیمای فعال برسیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.