اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:

مشوق‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان حذف نشده است/ اتصال حوزه‌های گردشگری به فناوری‌های نوین هدفی است که باید دنبال شود.

مشوق‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان حذف نشده است/ اتصال حوزه‌های گردشگری به فناوری‌های نوین هدفی است که باید دنبال شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری با بیان اینکه مشوق‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان حذف نشده است، گفت: تحقق اقتصاد دانش‌بنیان هدفی‌ست که باید در حوزه‌های مختلف درآمدزایی کشور همچون گردشگری مورد توجه قرار بگیرد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا با تاکید بر اینکه مشوق‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان حذف نشده، گفت: در قانون هفتم توسعه موضوعی مبنی بر کاهش اعتبارات مالیاتی مطرح بود که نمایندگان مجلس نیز بر آن استناد می‌کردند و در خصوص حذف مشوق‌های مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان مباحثی مطرح شد.

او با بیان این‌که این موضوع با امضای من و وزیر اقتصاد خاتمه یافت، افزود: پیش‌تر نیز بارها گفته شده که حرکت کشور به سمت تحقق اقتصاد دانش‌بنیان نباید در برنامه هفتم توسعه عقب‌گرد داشته باشد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه گردشگری می‌تواند در صورت اتصال به فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین ظرفیت‌های بسیاری را برای کشور ایجاد کند، ادامه داد: ما معتقدیم در سایه همکاری با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.