اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان عنوان کرد:

تهیه بسته‌های تشویقی ویژه سرمایه‌گذاران گردشگری در استان اصفهان

تهیه بسته‌های تشویقی ویژه سرمایه‌گذاران گردشگری در استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از تدوین بسته‌های حمایت از گردشگران در پهنه استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهران زینلیان روز ۲۷ تیرماه، در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان که با حضور تمامی اعضا برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت سیزدهم، توسعه گردشگری به‌صورت متوازن در تمامی نقاط استان اصفهان است.

او ادامه داد: تلاش داریم تا با برگزاری منظم جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر و همچنین کارگروه گردشگری، میراث‌فرهنگی و گردشگری استان شرایطی را فراهم آوریم تا مسائل و مشکلات فعالان گردشگری در پهنه استان به حداقل برسد.

زینلیان افزود: با توجه به اجرای بیش از ۳۰۰ طرح گردشگری در ۲۸ شهرستان استان اصفهان، با هماهنگی استانداری و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و همچنین سایر نهادهای مرتبط با گردشگری ازجمله شهرداری اصفهان، در حال تدوین بسته‌های تشویقی ویژه سرمایه‌گذاران گردشگری در راستای تشویق فعالان گردشگری از قبیل تخفیفات عوارض ساخت هتل، تخفیف خدمات مهندسی و مواردی ازاین‌دست هستیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.