اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

جلسه ستاد هماهنگی اربعین وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

جلسه ستاد هماهنگی اربعین وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی اربعین به ریاست جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، این جلسه با حضور علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، حسین ساری مدیرکل حوزه وزارت میراث‌فرهنگی، سید مصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی و نادر زینالی مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های وزارت میراث‌فرهنگی و مدیران کل پنج استان آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه برگزار شد.

جواد واحدی در جلسه هماهنگی ستاد اربعین وزارت میراث‌فرهنگی گفت: این جلسات به‌منظور هماهنگی و اعلام آمادگی این معاونت در راستای خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی است و یکی از مهمترین موضوعات نصب و راه‌اندازی و بهره‌برداری از  سرویس‌های بهداشتی سیار در مسیرهای داخلی است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، تصریح کرد: با توجه و عنایت حضرت سید الشهدا (س) سال گذشته در ارائه خدمات به مهمانان از اقصی نقاط کشور نقاط قوت زیادی داشتیم، لذا انتظار می رود همه ی استانها با همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر و با حداکثر ظرفیت خود در جهت خدمت رسانی به عاشقان و زائران اربعین حسینی(ع)  نقش خود را در این رستاخیز اعظم ایفا کنند.

 در ادامه جلسه  مدیران‌کل استان‌ها گزارشی از اقدامات انجام شده، تصمیم‌های ساری و جاری و تقسیم وظایف با دستگاهه‌ای ذی ربط ارائه دادند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.