اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی خبر داد:

نیازهای ارزی خدماتی متقاضیان وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی تأمین شد.

نیازهای ارزی خدماتی متقاضیان وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی تأمین شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی از تأمین تمام نیازهای ارزی خدماتی مجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی براساس سرفصل‌های مصوب بانک مرکزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، علی طلوعی با بیان این مطلب که بانک مرکزی دوم اسفندماه 1401 مرکز مبادله ارزی را به‌طور رسمی راه اندازی کرده است، اظهار کرد: تمام نیازهای ارزی خدماتی مجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی براساس سرفصل‌های مصوب بانک مرکزی از طریق سامانه نظام مدیریت ارز خدماتی ایران (ناخدا) در این مرکز تأمین خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی افزود: متقاضیان می‌توانند ضمن آگاهی از سرفصل‌های ۶۳ گانه بانک مرکزی مندرج در سایت رسمی آن بانک با در دست داشتن اسناد مثبته مربوط به سرفصل مرتبط به معاونت‌های تخصصی این وزارتخانه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

او تصریح کرد: درخواست ثبت شده پس از بررسی توسط کارشناسان ذی‌ربط و تأیید صحت و صلاحیت به این معاونت ارسال و توسط نماینده مقیم وزارتخانه در محل مرکز مبادله ارز و طلای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سامانه ناخدا ثبت و کد رهگیری به نام متقاضی صادر می‌شود و در نهایت با مراجعه به بانک عامل (شعب ارزی بانک ملی) و ارائه این کد می‌تواند ارز دولتی خود را با افتتاح حساب ریالی دریافت کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.