اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

کاشان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشاورزی در استان اصفهان است.

کاشان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشاورزی در استان اصفهان است

معاون گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان این منطقه را یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشاورزی در استان اصفهان و در فصل تابستان دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حجت اله ناصحی پور امروز ۲۲ تیرماه با اعلام این مطلب گفت: شهرستان کاشان با ظرفیت‌های قابل‌توجه گردشگری و مناطق روستایی و کوهستانی بکر، آماده پذیرایی از گردشگران و مسافرین در فصل تابستان است.

او ادامه داد: تجربه زندگی در سال‌های گذشته و هوای مطلوب روستاهای بکر و همچنین وجود مزارع و باغات زیبای گیلاس و شاتوت فرصت مناسبی را برای حضور گردشگران در تابستان فراهم کرده و به همین منظور در آستانه هفته عفاف و حجاب تمامی مراکز اقامتی شهرستان کاشان با تخفیف ویژه‌ای میزبان گردشگران خواهند بود.

ناصحی پور افزود: با توجه به اینکه هر واحد اقامتی تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است، گردشگران عزیز می‌توانند با جستجو در صفحات مجازی و وب‌سایت این مراکز از میزان این تخفیفات آگاهی یافته و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با حوزه گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان تماس بگیرند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.