اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

همکاری سازمان جهانی گردشگری با کمپانی آلپیتور در نوآوری، آموزش و پایداری در گردشگری

همکاری سازمان جهانی گردشگری با کمپانی آلپیتور در نوآوری، آموزش و پایداری در گردشگری

سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با کمپانی آلپیتور (Alpitour) به عنوان یک شریک استراتژیک برای پیشبرد نوآوری، آموزش و پایداری در حوزه‌های مختلف بخش گردشگری همکاری خواهد کرد.

به‌گزارش میراث آریا، یادداشت تفاهم تازه امضا شده با آلپیتور با توجه به تمرکز سازمان جهانی گردشگری بر استفاده از قدرت مشارکت‌های دولتی و خصوصی، باعث می‌شود که این دو سازمان پیرامون اهداف استراتژیک مشترک با یکدیگر همکاری کنند. در این زمینه، دو سازمان به ویژه بر حمایت از نوآوری‌ها و پیشبرد تحول دیجیتال در بخش گردشگری تمرکز خواهند کرد.

همکاری برای گردشگری هوشمندتر

مشارکت بین UNWTO و Alpitour با هدف تقویت پیوند بین بخش عمومی و خصوصی گردشگری است. این یادداشت تفاهم توسط زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و گابریله بورجیو، رئیس کمپانی آلپیتور، امضا شد. از جمله اهداف کلیدی این تفاهم‌نامه عبارتند از:

  • توسعه همکاری‌های استراتژیک در زمینه نوآوری در گردشگری، از جمله از طریق حمایت از ایجاد یک اکوسیستم مناسب برای راه‌اندازی مجدد گردشگری.
  • شناسایی و حمایت از استعدادهای نوظهور از طریق سازماندهی مسابقات استارت‌آپ با تمرکز بر پیشبرد سهم گردشگری در اهداف توسعه پایدار.
  • توسعه گردشگری به عنوان ستون توسعه روستایی، از جمله از طریق حمایت Alpitour World از بهترین روستاهای گردشگری که توسط UNWTO معرفی می‌شود.
  • همکاری در آموزش کارکنان حوزه مهمان‌نوازی، از جمله از طریق دوره‌های آموزشی مشترک و سایر مواد آموزشی

این یادداشت تفاهم، ابتکارات مشترک آینده و مشخصی را پایه‌گذاری می‌کند و کمپانی آلپیتور را به عنوان شریک کلیدی سازمان جهانی گردشگری در نوآوری و پایداری معرفی می‌کند.

کمپانی آلپیتور ورلد یک اپراتور پیشرو در گردشگری است که دارای خطوط هوایی، هتل‌های زنجیره‌ای و شبکه جهانی بیش از دو هزار و ۴۰۰ آژانس مسافرتی است.

به عنوان بخشی از این مشارکت، UNWTO و Alpitour World با ادامه همکاری خود و سازگاری با چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی گردشگری، به طور منظم جلسات مشترک و جلسات استراتژیک برگزار خواهند کرد.

* ترجمه: اسدالله حقانی

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.