اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون گردشگری کشور در بازدید از مرز خسروی:

برای اربعین تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

برای اربعین تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه پایانه مرزی خسروی بزرگترین مرزی ایران با کشور عراق است، گفت: این پایانه از امتیاز ویژه‌ای برای تردد مسافران عتبات عالیات برخوردار است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی اصغر شالبافیان روز جمعه ۱۶ از پایانه مرزی خسروی بازدید کرد.

معاون گردشگری کشور در این بازدید اظهار کرد: خسروی بزرگترین پایانه مرزی کشور است و اینکه به دلیل دسترسی به عتبات عالیات از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار است.

او افزود: متاسفانه به واسطه اتفاقاتی که در سالیان گذشته در کشور عراق افتاده است، این مرز کمتر مورد استقبال قرار گرفته است.

شالبافیان تصریح کرد: این پایانه مرزی با توجه به امتیازات و ویژگی‌هایی که دارد موجب می‌شود تا  مسافران ورودی از عراق و همچنین زائران ایرانی عازم به عتبات عالیات روز به روز استقبالشان از این مرز بیشتر شود.

معاون گردشگری کشور در خاتمه تاکید کرد: برای موضوع اربعین نیز تمهیداتی با هماهنگی ستاد اربعین و وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خواهیم داشت که در تمام حوزه‌ها از جمله مبادی مرزی به اجرا گذاشته می‌شود.

پایانه مرزی خسروی در اربعین امسال قرار است به صورت ۲۴ ساعته به زائران عتبات عالیات خدمات ارائه کند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.