اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

شورای جهانی مسافرت و جهانگردی و UNWTO تفاهم‌نامه تاریخی امضا کردند

شورای جهانی مسافرت و جهانگردی و UNWTO تفاهم‌نامه تاریخی امضا کردند

در اولین قدم تاریخی، دو سازمان پیشرو در حوزه مسافرت و گردشگری، که نماینده بخش‌های عمومی و خصوصی جهانی هستند، توافق کردند که بر سر تعدادی از اهداف کلیدی با یکدیگر همکاری کنند.

به‌گزارش میراث آریا، یادداشت تفاهمی که امروز توسط شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) و سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO) در نشست وزیران گروه ۲۰ (گوا، هند) امضا شد، بر پیشبرد همکاری بخش عمومی و خصوصی در در سطح جهانی و در عین حال ترویج ایجاد شغل، توسعه استعدادها و فرصت‌های تجاری در سراسر جهان تاکید داشت.

WTTC و UNWTO در کنار هم گردشگری را در دستور کار جهانی و ملی ترویج خواهند کرد و در عین حال برای پیشرفت مهارت‌ها، نوآوری، کارآفرینی، و سرمایه‌گذاری و گذار به سمت بخش سفر و گردشگری پایدارتر و انعطاف‌پذیرتر تلاش می‌کنند. دو طرف همچنین توانمندسازی و شمول جامعه را تقویت خواهند کرد و در زمینه آمادگی در برابر بحران، مدیریت و بازیابی، با تکیه بر درس‌های آموخته شده از همه گیری کرونا، همکاری خواهند کرد.

جولیا سیمپسون، رئیس و مدیرعامل WTTC گفت: از طریق امضای یک تفاهم‌نامه تاریخی جدید، WTTC و UNWTO فصل جدیدی از همکاری را با هم آغاز می‌کنند و تخصص‌هایشان را برای هموار کردن راه برای آینده‌ای سرشار از رفاه برای بخش مسافرت و جهانگردی با هم ترکیب می‌کنند.

او ادامه داد: ما با هم می‌توانیم یک هم‌افزایی قدرتمند ایجاد کنیم که چشم‌انداز جهانی را شکل می‌دهد، درها را به روی فرصت‌های بی‌پایان باز می‌کند و به مسافران، مشاغل و مقاصد به طور یکسان سود می‌رساند.

زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل UNWTO، تاکید کرد: تنها زمانی قوی‌تر می‌شویم که برای پاسخگویی به چالش‌های به هم پیوسته پیش روی بخش خود با یکدیگر همکاری کنیم. مشارکت‌های دولتی و خصوصی قوی پایه‌ای برای تغییر گردشگری و ایجاد انعطاف‌پذیری است، و با تحکیم مشارکت‌مان با WTTC دقیقا به آنچه نیاز داریم، یعنی همکاری برای ساختن آینده‌ای بهتر از طریق گردشگری، دست خواهیم یافت.

این تفاهم‌نامه توسط جولیا سیمپسون، رئیس و مدیر عامل WTTC و زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، در کنار نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی امضا شد.

*ترجمه: اسدالله حقانی

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.