اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور

وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور

به گزارش میراث آریا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز(۲۷ خرداد) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان‌ شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز، کرمان و سیستان و بلوچستان رشد ابر و بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه(۲۸ خرداد) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان دوشنبه(۲۹ خرداد) در نیمه‌شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل به‌ویژه در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه‌شنبه در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و گاهی وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان در پنج روز آینده برخی نقاط شرق، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود.

وی افزود: امروز(۲۷ خرداد) دریای خزر و تا یکشنبه خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۸ خرداد ) صاف، گاهی وزش باد، از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۲۸ خرداد) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ خرداد) اهواز با دمای۴۴ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.