اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

وزیر میراث‌فرهنگی عنوان کرد:

صادرات صنایع‌دستی تسهیل می‌شود/ صادرکنندگان صنایع‌دستی بدون محدودیت ارزی می‌توانند به صادرات بپردازند.

صادرات صنایع‌دستی تسهیل می‌شود/ صادرکنندگان صنایع‌دستی بدون محدودیت ارزی می‌توانند به صادرات بپردازند

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهندس عزت‌الله ضرغامی در ادامه سفر به شهرستان سمیرم در جمع خبرنگاران گفت: بی‌تردید ایران دارنده زیباترین صنایع‌دستی است و در این میان استان اصفهان در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: امروز افتخار یافتم تا در جمع هنرمندان خونگرم مناطق مختلف روستایی و عشایری منطقه وردشت سمیرم حضور یابم و دریافتم فقط در یک نقطه از شهرستان سمیرم این تعداد تنوع صنایع‌دستی فقط در یک‌رشته یعنی بافته داری است و همین نکته تلاش ما را در حمایت از فعالان و هنرمندان صنایع‌دستی جدی‌تر می‌سازد.

او افزود: روز گذشته در دیدارم با رئیس‌جمهوری پس‌ از آنکه برنامه سفر امروزم را با ایشان در میان گذاشتم، ایشان اعلام داشت سلام گرم مرا به مردم خونگرم و هنرمند سمیرم برسانید و به آن‌ها بگویید که تلاش دولت در حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی جدی است.

ضرغامی تصریح کرد: در همین راستا تلاش کرده‌ایم تا قانون پیمان‌نامه ارزی را ابطال کنیم، لذا خرسندم که به تمام صادرکنندگان صنایع‌دستی اعلام کنم که از امروز بدون هیچ‌گونه محدودیت ارزی می‌توانند به صادرات صنایع‌دستی مبادرت ورزند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.