اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی در گفت‌و‌گو با میراث‌آریا خبر داد.

برنامه‌ریزی برای حراجی‌ سفر و تخفیف‌های ویژه برای نوروز ۱۴۰۲/ ترغیب مردم برای سفرهای زودهنگام

برنامه‌ریزی برای حراجی‌ سفر و تخفیف‌های ویژه برای نوروز 1402/ ترغیب مردم برای سفرهای زودهنگام
مصطفی فاطمی مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی در گفت و گو با میراث آریا گفت: دستورالعمل ستادهای اجرایی خدمات سفر همزمان با برگزاری پنجاه‌وسومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به استان‌ها ابلاغ شد و شامل آغاز فعالیت ستادهای اجرایی برای نوروز ۱۴۰۲ بود.
او افزود: باید هماهنگی‌های لازم بین سه دستگاه اجرایی ( وزارت کشور، ستاد اقامه نماز و سازمان هواشناسی) انجام شود. برنامه‌ریزی برای نوروز ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی برای تعطیلاتی که در بهمن و اسفند وجود دارد، با هدف تسریع در انجام سفرها انجام شده تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.
فاطمی تصریح کرد: برای همه اقشار مردم برای نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی می‌‌شود و بحث حراجی‌های سفر، تخفیف‌های ویژه که توسط دفاتر خدمات مسافرتی گذاشته می‌شود و همچنین سفرهای اعتباری نیز مطرح است.
او ادامه داد: گزارش استان‌ها برای تشدید فعالیت‌های عمرانی و اتمام آن‌ها، پیش‌بینی‌های لازم برای ارزاق ضروری در نوروز، پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان مسافران در تعطیلات نوروز و تعطیلات پیش رو از جمله مواردی بود که در  پنجاه‌وسومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به استان‌ها روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ مطرح شد.
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.