اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

«علی طلوعی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی شد.

«علی طلوعی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی شد

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی در حکمی علی طلوعی را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب کرد.

در متن حکم علی طلوعی آمده است:

ضمن تشکر از خدمات ارزشمند برادر پرتلاش و آزاده سرافراز جناب آقای مهندس سعید اوحدی و با توجه به مأموریت جدید ایشان و نظر به شایستگی‌های فردی و تخصصی و دانش و تجربه ارزشمند در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت طی این حکم به سمت «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب می‌شوید.

پشتیبانی مؤثر از حوزه‌های مختلف مأموریتی تأمین منابع مالی و انسانی جذب اعتبارات متنوع وزارتخانه، تسهیل ارتباط با بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی تلاش در جهت شفافیت رفتارها و از بین بردن زمینه‌های فساد اداری و بوروکراسی منفی و بازدارنده رسیدگی به امور رفاهی و افزایش انگیزه‌های همکاران از جمله وظایف جنابعالی است.

کارنامه موفق شما در مسئولیت حوزه وزارتی و امور بین‌الملل در طول این مدت پشتوانه‌ای ارزشمند برای موفقیت در این مسئولیت خطیر است.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی(ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم.

مدیرکلی دفتر وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، مدیرکلی صداوسیمای مرکز گیلان، ریاست مرکز تحقیقات صداوسیما و قائم مقامی معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی بخشی از سوابق علی طلوعی است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.