اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

گردشگری ارزان جزو ماموریت‌های ستاد گردشگری است/ ایجاد فضای گردشگری متمرکز در محدوده منطقه ۱۲

گردشگری ارزان جزو ماموریت‌های ستاد گردشگری است/ ایجاد فضای گردشگری متمرکز در محدوده منطقه ۱۲

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،  این نشست با حضور سرپرست ستاد گردشگری، مدیر موزه ملک، مدیر گردشگری منطقه ۱۲، رئیس موزه ملی ایران برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام رضوان‌طلب رئیس موزه و کتابخانه ملک مواردی را درباره ایجاد فضای گردشگری به‌صورت متمرکز در محدوده منطقه ۱۲ با کمک شهرداری تهران برای شهروندان و ایجاد امکانات جدید برای رونق بازدید و آشنایی علاقه‌مندان به گردشگری از خانه ملک در بازار را عنوان کرد.

همچنین در ادامه نشست امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری با اعلام اینکه گردشگری ارزان برای شهروندان از ماموریت‌های ستاد گردشگری است، گفت: شهرداری در این راستا در چند سال اخیر توانسته با ارائه خدمات، تورهای تهرانگردی را در سبد خانواده‌ها بگنجاند و از این‌رو ما  آمادگی خود را برای هرگونه حمایت و  ایجاد بستر مناسب برای استفاده گردشگران اعلام می‌کنیم.

او همچنین در ادامه اظهار داشت: با توجه با اینکه ستاد گردشگری در آینده نزدیک تبدیل به سازمان گردشگری و تفریحات خواهد شد، رسیدگی به امور اوقات فراغت و تفریحات شهروندان از وظایف جدی این سازمان خواهد شد.

در پایان این نشست نیز از موزه و کتابخانه ملک بازدید به عمل آمد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.