اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

اندونزی «ویزای خانه دوم» را برای جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران راه‌اندازی می‌کند.

اندونزی «ویزای خانه دوم» را برای جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران راه‌اندازی می‌کند

به‌گزارش میراث‌آریا، اندونزی روز سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ برنامه «ویزای خانه دوم» را راه‌اندازی کرد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد برای پنج تا ۱۰ سال در این کشور بمانند و کار کنند تا سرمایه‌گذاران خارجی بیشتری را جذب کنند و گردشگری این کشور را تقویت کنند.

متقاضیان این ویزا باید مدرکی دال بر دارایی مالی به ارزش حداقل ۲ میلیارد روپیه (۱۲۸ هزار دلار) در کنار سایر الزامات اخذ ویزای اندونزی ارائه دهند. درخواست‌ها به صورت آنلاین پذیرفته خواهند شد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، ویدودو اکاتجاهجانا، سرپرست اداره‌کل مهاجرت اندونزی، گفت: «هدف این برنامه جذب گردشگران خارجی به بالی و مقاصد مختلف دیگر است.»

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که ویزای خانه دوم که سرمایه‌گذاری را در کنار سایر فعالیت‌ها برای گردشگران امکان‌پذیر می‌کند، در درجه اول برای خارجی‌هایی است که می‌خواهند «به اقتصاد اندونزی کمک کنند».

پیش از این، ساندیاگا اونو، وزیر گردشگری این کشور گفته بود که این ویزا می‌تواند عشایر دیجیتالی را نیز که مایل به اقامت طولانی‌تری در اندونزی هستند، در خود جای دهد. بیش از ۳ هزار نفر از عشایر دیجیتال بین ژانویه تا اوت سال جاری برای انجام کارهای از راه دور (دورکاری) در این جزیره دیدنی و زیبا اقامت کرده‌اند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.